Czesiek Opublikowano 4 Marca Udostępnij Opublikowano 4 Marca Merior, to projekt prywatnego serwera do gry Metin2. Tworząc serwer, chcieliśmy połączyć klasyczne rozwiązania z nutką nowości, w taki sposób aby każdy znalazł na nim coś dla siebie! Zapraszamy do zapoznania się z naszą prezentacją, w której przedstawimy i omówimy wszystkie najważniejsze elementy rozgrywki! Mamy nadzieję, że pomoże Wam ona odnaleźć się w świecie - Merior'a. Wierzymy również, że dzięki niej, docenicie nasz wkład włożony w stworzenie serwera i licznie pojawicie się na jego starcie! Start serwera - 17.03.2024 / 17:00 Przy okazji zakładania postaci, do wyboru trzy standardowe królestwa. Wszystkie mapy królestw (M1-M2) zostały lekko odświeżone - wymienione obiekty + mała przebudowa niektórych "zakamarków''. Mapy niewiele różnią się od tych klasycznych i wydaje nam się, że pozostały w klimacie gry Metin2. Poniżej kilka screenshot'ów, a w spoilerach krótkie nagrania, prezentujące nowy wygląd map bezpośrednio z poziomu gry. W spoilerze, wideo z krótkiego spaceru po Shinsoo M1. Spoiler W spoilerze, wideo z krótkiego spaceru po Jinno M1. Spoiler W spoilerze, wideo z krótkiego spaceru po Chunjo M1. Spoiler W spoilerze, wideo z krótkiego spaceru po Shinsoo M2. Spoiler W spoilerze, wideo z krótkiego spaceru po Jinno M2. Spoiler W spoilerze, wideo z krótkiego spaceru po Chunjo M2. Spoiler Po zarejestrowaniu konta, wybraniu i założeniu swojej postaci, przy pierwszym logowaniu, w ekwipunku znajdziecie podstawowe przedmioty, które sprawią, że początek rozgrywki będzie niezwykle przyjemny. Na start otrzymacie: Czerwoną Miksturę (D) - Niebieską Miksturę (D) - - Eliksir Słońca (M) - Eliksir Księżyca (M) - Zieloną Miksturę (M) - Fioletową Miksturę (M) - Wzmocnienie Przedmiotu - Zaczarowanie Przedmiotu - Pelerynę Męstwa - Zwój Przyspieszenia - Księgę Wojskowego Konia - Podstawowy Ekwipunek 1lvl - Bronie 30lvl. Niżej, screenshot'y przedstawiające przedmioty. Wyżej zaprezentowany został standardowy start na naszym serwerze. Jeśli jednak zarejestrujecie swoje konto z poniższego reflinka, dodatkowo otrzymacie specjalną szkatułkę [Starter Gift], po jej otworzeniu otrzymacie bonusowe itemy, które jeszcze bardziej ułatwią Wam początkową rozgrywkę! Otrzymacie: Kostium - Wizerunek Broni (Nakładka) - Fryzurę - Wierzchowca - Zwierzaka (pet) - 3x Totem. Poniżej screenshot'y przedstawiające bonusy itemów oraz ich wygląd. Warunkiem odebrania wszystkich przedmiotów zaprezentowanych wyżej, jest rejestracja swojego konta z poniższego reflinka! Aby przejść teraz do rejestracji, kliknij w poniższy link! Na serwerze, głównie w miastach (M1) i wioskach (M2), znajdziecie ośmiu podstawowych handlarzy, u których zaopatrzycie się w niezbędne przedmioty takie jak zbroje, bronie, biżuteria na początkowe poziomy. Kupicie u nich również podstawowe ''dopalacze'' takie jak, mikstury, eliksiry (autopoty) itd. Co najważniejsze! Na naszym serwerze u handlarzy, możecie się zaopatrzyć w kostium, wizerunek broni, fryzurę, wierzchowca, zwierzaka! Wszystkie te przedmioty wyglądają jak te zaprezentowane przy okazji szkatułki [Starter Gift], ale posiadają bonusy takie, jak ich inaczej wyglądające odpowiedniki z ItemShop'u. Wszystko to kupisz za Yang'i! Rozróżniamy trzy rodzaje umiejętności: -Umiejętności Aktywne (Klasowe-Skille) -Umiejętności Pasywne (Umiejętności Konne) -Umiejętności Ogólne (Combo, dowodzenie...) Niektóre z nich otrzymacie z automatu, na maksymalnym poziomie, w chwili osiągnięcia 5 poziomu swojej postaci, inne natomiast trzeba będzie rozwijać samemu! Więcej informacji dotyczących umiejętności w opisach i na screenshot'ach poniżej! Umiejętności te zależne są od klasy oraz profesji wybranej postaci. Każda klasa posiada sześć umiejętności, które można rozwijać od poziomu podstawowego do poziomu Perfekcyjnego Mistrza (P). Klasę wybieramy podczas tworzenia swojej postaci, natomiast profesję możemy wybrać po osiągnięciu 5 poziomu naszej postaci. Wyboru profesji należy dokonać w oknie, które pojawi się od razu po osiągnięciu 5 poziomu. Bez wyboru profesji dalsza gra nie będzie możliwa! Po wybraniu profesji dla swojej postaci, skille na poziom Perfekcyjnego Mistrza (P), możecie rozwijać na dwa sposoby: Za pomocą rozdawania Punktów, które otrzymacie za nabijanie kolejnych poziomów swojej postaci (17pkt. = Skill P) lub za pomocą Legendarnego Kamienia Duchowego. Przy użyciu jednego Legendarnego Kamienia Duchowego, wszystkie skille w jednej chwili osiągną poziom Perfekcyjnego Mistrza (P). Legendarny Kamień Duchowy możecie zdobyć niszcząc Metiny lub zakupić go w Item-Shop'ie. W przypadku skilli takich jak BERSERK czy SILNE CIAŁO, to nie każdy chce posiadać je na poziomie (P), dlatego też u Starszej Pani, za drobną opłatą - 250.000.000 Yang, możecie cofnąć do poziomu G1 każdy jeden skill. Starszą Panią znajdziecie w każdym mieście i wiosce. Skille takie jak: Aura Miecza - Berserk - Silne Ciało - Strach - Czarowane Ostrze Czarowana Zbroja - Mroczna Ochrona - Bezszelestny Chód zyskały tzw ''TOGGLE''. Opcja ta pozwala na natychmiastowe włączanie i wyłączanie powyższych umiejętności. Na serwerze zmieniony został wygląd niektórych skilli. W spoilerze, wideo z prezentacją zmienionego wyglądu skilli. Spoiler W grze posiadamy cztery umiejętności konne (z czego jedna dostępna jest tylko i wyłącznie dla ninji): Cięcie Z Siodła - Stąpnięcie Konia - Fala Mocy - Grad Strzał. Umiejętności te można rozwijać od poziomu podstawowego do poziomu (P). Umiejętności konnych, możemy używać od 21 poziomu jeździectwa. Maksymalny poziom umiejętności to Perfekcyjny Mistrz (P). Umiejętności można rozwijać dzięki czytaniu Instrukcji Jazdy Konnej. Instrukcje można zdobyć niszcząc metiny i pokonując bossy. Jedna prawidłowo przeczytana instrukcja = 1pkt. który można przypisać do wybranej umiejętności. Umiejętność z poziomu podstawowego do poziomu (P) awansuje losowo między 17 a 20 punktem. Czytanie instrukcji możliwe jest po osiągnięciu 50 poziomu postaci. Do czytania instrukcji nie jest wymagany 21 poziom jeździectwa. Do umiejętności ogólnych (dodatkowych) zaliczamy: Język Jinno/Shinsoo/Chunjo Przywołanie Konia - Łownienie - Górnictwo - Polimorfia - Sztuka Combo - Dowodzenie. Niektóre z nich otrzymacie po osiągnięciu piątego poziomu postaci, na maksymalnym poziomie (P), a inne trzeba będzie rozwijać wykonując misje lub czytając księgi (losowo 17-20pkt. = P) Szczegółowy opis umiejętności niżej. Język Jinno / Shinsoo / Chunjo - Umiejętności te pozwalają na rozumienie graczy z innych królestw. Umiejętności te otrzymasz zaraz po osiągnięciu piątego poziomu i wybraniu profesji swojej postaci. Umiejętność rozwinięta od razu na poziomie (P). Przywołanie Konia - Umiejętność ta pozwala na przywołanie swojego Konia, którego otrzymasz na start, podczas pierwszego logowania na serwer. Umiejętność otrzymacie zaraz po osiągnięciu piątego poziomu i wybraniu profesji swojej postaci. Umiejętność rozwinięta od razu na maksymalnym poziomie, 10pkt. = 100% na przywołanie swojego Konia. Łowienie - Umiejętność ta jest automatycznie przypisana do każdej postaci. Jedyna umiejętność, której nie można rozwijać dalej. Umiejętność pozwala na zarzucanie wędki w wyznaczonym do tego miejscu i łowienie ryb. Więcej informacji dotyczących systemu łowienia i ryb znajdziesz w dalszej części prezentacji. Górnictwo - Umiejętność ta pozwala na posługiwanie się Kilofem, a rozwijana zwiększa szansę na wydobycie rudy. Górnictwo można rozwijać do poziomu (P). W celu maksymalnego rozwinięcia umiejętności górniczej, należy wykonać wszystkie otrzymane misje od Górnika. Więcej informacji dotyczących systemu Górnictwa znajdziesz w dalszej części prezentacji. Polimorfia - Umiejętność ta pozwala na przemianę w potwora, dzięki której podnoszone są obrażenia zadawane przeciwnikom. Aby użyć umiejętności potrzebna jest Kula Polimorfii. Wraz ze wzrostem poziomu polimorfii, wzrastają zadawane obrażenia oraz czas trwania przemiany. W celu maksymalnego rozwinięcia umiejętności polimorfii (P), należy wykonać wszystkie otrzymane misje od Łowcy. Więcej informacji dotyczących polimorfii znajdziesz w dalszej części prezentacji. Combo - Umiejętność ta pozwala na zadanie dodatkowego ciosu, zanim przeciwnik zostanie odrzucony, im wyższy poziom umiejętności, tym więcej ciosów można zadać. Sztuka Combo jest dość specyficzną umiejętnością, ponieważ można ją rozwijać tylko do drugiego poziomu. Aby rozwinąć umiejętność należy przeczytać dowolną z trzech ksiąg: Sztuka Combo - Zaaw. Sztuka Combo - Mistrz. Sztuka Combo. Dowodzenie- Umiejętność ta pozwala na dodanie bonusów do statystyk postaci innym członkom grupy (PT). Umiejętność ta funkcjonuje tylko wtedy, kiedy jesteśmy założycielem grupy. Dowodzenie można rozwinąć do poziomu (P). Rozwijanie tej umiejętności jest możliwe dzięki pomyślnemu czytaniu ksiąg: Sztuka Wojny Sun Zi - Sztuka Wojny Wu Zi - WeiLiao Zi. W tej części prezentacji, poznacie wszystko, to co związane jest z systemem ulepszania itemów. Na serwerze, w systemie ulepszeń znajdziecie 14 setów do PvP - 4 sety PvM (Broń & Zbroja). 8 setów biżuterii. Wydaje się, że to dużo ale będzie się to całkiem przyjemnie ulepszało. System ulepszeń został lekko zmodyfikowany. Nie występuje tutaj klasyczne ulepszanie itemów od +0 do +9. Wszystkim przedmiotom występującym w systemie ulepszeń podnosimy poziom, od Poziomu [III] do Poziomu [I]. Niżej zaprezentowany został wygląd itemów oraz ich bonusy i DMG (-----> Na przykładzie Broni & Zbroi Poziomu [I] <-----) Wszystkie przedmioty znajdujące się w systemie ulepszeń, można ulepszyć tylko i wyłącznie za pomocą [Magiczny Kamień]. Kamień kupicie w każdym pierwszym mieście (M1), i każdej wiosce (M2) u Handlarki Różności. Po użyciu kamienia (najechaniu i upuszczeniu na item), na itemie, który chcesz ulepszyć, pojawi się [Okno Ulepszania]. Okno zostało wzbogacone o nowe funkcje, takie jak: widoczna szansa na ulepszenie (%), liczenie i podświetlanie ulepszaczy, które posiadamy w ekwipunku. Niżej, screenshot prezentujący poziomy eq, o których była mowa wyżej. Do ulepszenia większości przedmiotów, głównie tych na wyższe poziomy i lvl'e, wymagane są ulepszacze. Ulepszaczy na naszym serwerze znajdziecie dokładnie 33. 3 ulepszacze, które wymagane są do ulepszenia zbroi, broni oraz biżuterii, 10 ulepszaczy wymaganych przy ulepszaniu zbroi, 10 ulepszaczy wymaganych przy ulepszaniu broni i 10 ulepszaczy wymaganych przy ulepszaniu biżuterii. Skąd można zdobyć poszczególne ulepszacze? Tego dowiecie się w dalszej części prezentacji, przy okazji Wikipedii Dropu! W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 75LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 100LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 150LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 200LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 70LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 80LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 90LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 100LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 110LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 120LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 130LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 140LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 150LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 165LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 180LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 195LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 210LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy oraz DMG setu na 225LvL. Spoiler Efekty - Tak zwane ''świecenie'', zostało dopasowane wizualnie do poszczególnych setów ekwipunku (Zbroja & Broń). Efekty broni i zbroi, widoczne są tylko po ulepszeniu danego itemu na Poziom [I]. Przy setach na 120/165/225LvL, weźcie poprawkę na to, że nie wyglądają zbyt efektowanie, ale to ze względu na ciemne tło forum, w grze wygląda to znacznie lepiej... W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 41-61LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 80LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 100LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 120LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 140LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 165LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 195LvL. Spoiler W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy setu na 225LvL. Spoiler Pasy - Można powiedzieć, że są dodatkowym elementem biżuterii dlatego też, wspominamy o nich w tej części prezentacji. Pasy od standardowych itemów znajdujących się w systemie ulepszania różnią się tym, że nie można ich ulepszyć i umieszczać w nich bonusów 1-7. Aby rozpocząć swoją przygodę z systemem pasów, trzeba najpierw zdobyć pierwszy Pas Lniany, a następnie udać się z nim do M1 i odnaleźć Kaletnika. Kaletnik zajmuje się wytwarzaniem pasów, w zamian za narzędzia. Pierwszy pas i narzędzia, wydropicie z metinów. W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy pasów na Poziomie [I] Spoiler Tak jak w przypadku itemów występujących w systemie ulepszeń, pasy również posiadają poziomy. Nie można ich jednak ulepszać za pomocą Magicznego Kamienia. Pasy można wytworzyć u Kaletnika. Wystarczy, że przyniesiecie mu wybrany Pas na poziomie [III], [II] lub [I] i odpowiednią ilość Narzędzi (Kaletniczy Sierp / Młot / Szczypce) i trochę Yang. Niżej prezentujemy Okienko Uszlachetnienia, w którym można wytwarzać Pasy oraz Narzędzia! Bonus - Jest to premia dodana do poszczególnych przedmiotów. Maksymalna ilość bonusów w jednym przedmiocie wynosi 7. Pierwszych 5 bonusów można dodać za pomocą [Wzmocnienie Przedmiotu]. Możliwa jest zmiana 5 bonusów za pomocą [Zaczarowanie Przedmiotu]. Kolejne dwa bonusy (6-7) można dodać za pomocą [Dodanie 6-7 Bonusu], a ich zmiany można dokonać używając [Zmiana 6-7 Bonusu]. W przypadku wszystkich bonusów, do poszczególnych przedmiotów wchodzą od razu ich maksymalne wartości. Podświetlanie bonusów - Wyświetlanie bonusów zarówno 1-5 jak i 6-7 zostało lekko edytowane, tak aby estetyczniej i przejrzyściej wyglądało. Bonusy 1-5 - kolor zielony, a bonusy 6-7 - kolor pomarańczowy. Kamień Duszy (KD) - Kamień, który po dodaniu do Zbroi lub Broni zwiększy ich jakość! Kamienie Duszy można zdobyć tylko i wyłącznie niszcząc Kamienie Metin. Tak jak w przypadku systemu ulepszeń, występują trzy poziomy Kamieni Duszy - Poziom [III]/[II]/[I]. W wszystkich przedmiotach powyżej 45lvl'a, można umieścić trzy Kamienie Duszy. Aby umieścić Kamień Duszy w wybranym itemie, należy go na niego upuścić. Proces umieszczenia Kamienia Duszy może się zakończyć niepowodzeniem. Po niepomyślnej próbie umieszczenia Kamienia Duszy w wybranym itemie, Kamień Duszy pęka, nie dając żadnego efektu, i blokuje jeden slot. Nie ma możliwości umieszczenia dwóch takich samych Kamieni Duszy w jednym itemie. Na serwerze, dostępnych jest 14 różnych Kamieni Duszy. Jedne możemy umieścić w Zbrojach, a drugie w broniach. 6 Kamieni Duszy - Zbroje / 8 Bronie. Wygląd Kamieni Duszy został zmieniony, co zobaczycie na screenshot'ach niżej. W spoilerze, przedstawione zostały bonusy poszczególnych Kamieni Duszy, na Poziomie [I]. W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy Kamieni Duszy na Poziomie [I]. Spoiler Jak dowiedzieliście się wyżej, Kamienie Duszy posiadają poziomy, tak jak w przypadku itemów występujących w systemie ulepszeń, nie można ich natomiast ulepszać za pomocą Magicznego Kamienia. Kamienie Duszy można wytworzyć u Baek-Go. Wystarczy, że przyniesiecie mu Kamień Duszy na poziomie [III] lub [II] i Kryształ Yeonghon o Duszy odpowiadającej Kamieniowi. Niżej prezentujemy Okienko Uszlachetnienia, w którym można wytwarzać Kamienie Duszy oraz Kamienie i przypisane do nich Kryształy Yeongho. Przy pomocy [Zwój Kamienia Duszy], można wyjąć wszystkie Kamienie Duszy, które zostały w nim umieszczone wcześniej. Kamienie Duszy w itemie zostaną zastąpione pękniętymi kamieniami, a następnie pojawią się w ekwipunku postaci. Pęknięte kamienie, które pojawią się w itemie przy okazji niepowodzenia przy wkładaniu do niego Kamienia Duszy, jak i wyciąganiu Kamieni Duszy, można wyczyścić za pomocą [Księga Obróbki Kamienia]. Oba te itemy kupicie w każdym Pierwszym Mieście [M1] u Seon-Hae, za kwotę 750.000 Yang. Na serwerze znajdziecie 15 lokacji, w których będziecie mógł zdobywać doświadczenie. Do każdej z nich przeteleportujecie się za pomocą [Systemu Teleportacji], znajdziecie w nim każdą lokację, do której dostaniecie się bez żadnej przepustki, jedyne wymaganie na niektóre z nich, to odpowiedni poziom Waszej postaci. Tak jak w przypadku (M1) i tutaj postanowiliśmy odświeżyć lub całkowicie przebudować podstawowe mapy, zdecydowaliśmy się również na nowe potwory i bossy jakie na nich znajdziecie. W przypadku lokacji na wyższy poziom, to są one nowe. Poniżej prezentujemy wygląd [TP], wszystkich map oraz Metiny i Bossy jakie na nich znajdziesz! Dostęp do Systemu Teleportacji uzyskacie naciskając klawisz [TAB] na swojej klawiaturze lub klikając pierwszą ikonę w panelu bocznym, o którym przeczytacie więcej w dalszej części tej prezentacji! W spoilerze, wideo z krótką prezentacją wszystkich expowisk. Spoiler Oprócz zaprezentowanych wyżej podstawowych bossów, na serwerze znajdziecie również pięć Legendarnych Bossów - 70lvl - 100lvl - 135lvl - 165lvl - 200lvl. Aby spróbować swoich sił i zawalczyć z jednym, z Legendarnych Bossów, musicie najpierw dotrzeć do jego siedliska. Każdy Legendarny Boss znajduje się na osobnej mapie, na każdą z nich dostaniecie się przez odpowiedni teleport umieszczony na poszczególnych expowiskach. Legendy respią się co 4 godziny. Każda legenda występuje na specjalnym kanale (CH), co daje 5 respów legend co 4 godziny. Z Legendarnych Bossów możecie zdobyć sporą ilość Smoczych Monet! Ruiny Wyzwań - Nowa, dodatkowa lokacja. Do Ruin Wyzwań dostaniecie się za pomocą Systemu Teleportacji, który zaprezentowany został wyżej - Jedyne wymaganie, to 50lvl. W ruinach znajdziecie wszystkich Strażników Wyzwań (Dungeony) dostępnych na serwerze. Konkretnie, 8 wyzwań - 4 Dłuższe 2+osobowe - 4 Krótkie 1osobowe. Wymagania: Grupa 2+ - Poziomy postaci 55-105. Etap [I]: Zabij wszystkie potwory, a następnie zniszcz Kamień Demona. Etap [II]: Zabij wszystkie potwory, a następnie pokonaj Mrocznego Króla. Czas 10min. Etap [III]: Zniszcz Kamień Demona, a następne użyj Klucz [DT] i otwórz Demoniczną Bramę. Etap [IV]: Zabij wszystkie potwory, a następnie pokonaj Koszmar i jego towarzyszy. Etap [V]: Zniszcz dwa prawidłowe Demoniczne Korzenie, a następnie zabij wszystkie potwory. Etap [VI]: Zabijaj kolejne fale potworów w celu otworzenia kolejnych Demonicznych Bram. Etap [VII]: Zabij wszystkie potwory, a następnie pokonaj Niebieską Śmierć. Etap [VIII]: Pokonaj Demonicznego Wilka! Zbierz swój drop! Wymagania: 2x Upiorny Totem - Poziom postaci min. 100 - Brak Grupy. Etap [I]: Zniszcz Metin Odwetu. Etap [II]: Znajdź i pokonaj wszystkie potwory znajdujące się na zamku. Etap [III]: Pokonaj Azraela! Zbierz swój drop! Wymagania: Grupa 2+ - 1x Toksyczna Przepustka (Każdy członek grupy) - Poziomy postaci 110-225. Etap [I]: Zniszcz Szlamowy Metin, a następnie pokonaj wszystkie potwory. Etap [II]: Odszukaj Toksyczny Obelisk i na niego kliknij, a następnie zniszcz wszystkie Szlamowe Metiny. Etap [III]: Odszukaj Toksyczną Maź i napełnij nią fiolkę (Upuść Fiolkę na Toksyczną Maź). Etap [IV]: Wróć do Toksyczny Obelisk i upuść na niego pełną Fiolkę. Etap [V]: Pokonaj wszystkie potwory. Etap [VI]: Pokonaj Toksyczną Królową! Zbierz swój drop! Wymagania: 2x Ognisty Totem - Poziom postaci min. 140 - Brak Grupy. Etap [I]: Pokonuj potwory do uzyskania 1000 szt. Etap [II]: Znajdź i zniszcz 6x Jajo Smoka. Etap [III]: Pokonaj Meley! Zbierz swój drop! Wymagania: Grupa 2+ - 1x Wykres Sfinksa (Każdy członek grupy) - Poziomy postaci 150-225. Etap [I]: Zniszcz Metin Wadjet. Czas 4min. Etap [II]: Pokonaj 4 fale potworów, zbierz 4 Kawałki Pergaminy i zniszcz Starożytną Pieczęć (Kliknij na nią), a następnie pokonaj Strażnika Anubisa. Etap [III]: Zniszcz właściwy Kamień Faraona, a następnie pokonaj Basteta. Czas 20min. Etap [IV]: Pokonaj odpowiedniego Ra. Etap [V]: Zniszcz wszystkie podobizny Anubisa - [1] Pokonuj potwory [2] Zniszcz Kamień [3] Pokonuj potwory - [4] Zniszcz 6x Kamień, a następnie pokonaj Anubisa. Etap [VI]: Zniszcz Posąg Ankh, a następnie zniszcz Kamień. Etap [VII]: Pokonaj Sfinksa! Zbierz swój drop! Wymagania: 2x Kawał Lodu - Poziom postaci min. 180 - Brak Grupy. Etap [I]: Niszcz Kamienie Metin do czasu zabicia 1000 szt. potworów. Etap [II]: Pokonaj Berana-Setaou! Zbierz swój drop! Wymagania: Grupa 2+ - 1x Langusta (Każdy członek grupy) - Poziomy postaci 190-225. Etap [I]: Pokonaj wszystkie potwory, następnie zniszcz kamienie metin. Czas 15min. Etap [II]: Pokonaj Bossa. Czas 4min. Etap [III]: Przejdź do kolejnej komnaty i kliknij na filar. Pokonaj 500 potworów. Etap [IV]: Pokonaj Bossa - nie możesz zrobić tego bronią! Niszcz metiny! Otwieraj wydropione małże, w ten sposób pokonasz Bossa! Etap [V]: Pokonaj wszystkie potwory znajdujące się w obu komnatach! Etap [VI]: Zniszcz 4 Kamienie Metin! Etap [VI]: Pokonaj Boga Rekinów! Zbierz swój drop! Wymagania: 2x Kamień Wobba - Poziom postaci min. 210 - Brak Grupy. Etap [I]: Pokonaj falę potworów V1. Etap [II]: Pokonaj falę potworów V2. Etap [III]: Pokonaj falę potworów V3. Etap [IV]: Pokonaj falę potworów V4. Etap [V]: Pokonaj falę potworów V5. Etap [II]: Pokonaj Wobba! Zbierz swój drop! Na serwerze do wykonania jest kilka misji. Jak wspomniane zostało na samym początku tej prezentacji, serwer opiera się głównie na klasycznych rozwiązaniach, więc nie wprowadzaliśmy żadnego panelu w którym wykonywać można misje, u nas klasycznie... czasem trzeba trochę pobiegać po mapach i czegoś poszukać. W celu uporządkowania i przejrzystości, wprowadzone zostały tylko kategorie misji: Informacyjne - Fabularne - Biologa Rybaka - Łowcy - Górnika - Metinologa - Poboczne. Czy opłaca się je wykonywać? Oczywiście! Prawie za każdą wykonaną misję otrzymacie stały bonus lub nabędziecie jakąś umiejętność! Badania Biologa: Biolog - Zaprosi Was do siebie 8 razy. Każda misja polega na dostarczeniu do jego badań odpowiedniej ilości przedmiotów. Przedmioty można oddawać kolejno po sobie, bez żadnego czasu oczekiwania. Przy każdej misji, otrzymacie informację co i z czego można zdobyć. Za każdą wykonaną misję zostaniecie wynagrodzeni. 50 Punktów Obrony (~Bonus Stały~) 25.000.000 Yang 6.000.000 PD Wartość Ataku +50 (~Bonus Stały~) 50.000.000 Yang 75.000.000 PD 8% Silny Przeciwko Potworom (~Bonus Stały~) 100.000.000 Yang 225.000.000 PD 8% Silny Przeciwko Ludziom (~Bonus Stały~) 200.000.000 Yang 300.000.000 PD 12% Szansa na Krytyka 12% Szansa na Przeszywke (~Bonusy Stałe~) 300.000.000 Yang 500.000.000 PD 10% Obrażenia Umiejętności 10% Średnie Obrażenia (~Bonusy Stałe~) 500.000.000 Yang 750.000.000 PD 20% Odporność na Wojowników 20% Odporność na Ninje 20% Odporność na Sury 20% Odporność na Szamanów (~Bonusy Stałe~) 750.000.000 Yang 1.000.000.000 PD 10% Silny przeciwko Ludziom 10.000 Punktów Życia (~Bonusy Stałe~) 1.000.000.000 Yang Polowania: Łowca - Zaprosi Was do siebie 10 razy. Każda misja polega na odnalezieniu i upolowaniu odpowiedniej ilości potworów. Przy każdej misji, otrzymacie informację na jakie potwory polować i gdzie je znaleźć. Za każde pomyślnie ukończone polowanie zostaniecie wynagrodzeni. 1.000 Punktów Życia (~Bonus Stały~) 1.000.000 Yang 10.000 PD 1.000 Punktów Życia 5 Punktów Witalności (~Bonusy Stałe~) 5.000.000 Yang 150.000 PD 1.000 Punktów Życia 5 Punktów Inteligencji (~Bonusy Stałe~) 10.000.000 Yang 2.000.000 PD 1.000 Punktów Życia 5 Punktów Zręczności (~Bonusy Stałe~) 25.000.000 Yang 10.000.000 PD 1.000 Punktów Życia 5 Punktów Siły (~Bonusy Stałe~) 50.000.000 Yang 100.000.000 PD 1.000 Punktów Życia 5% Silny Przeciwko Potworom (~Bonusy Stałe~) 100.000.000 Yang 150.000.000 PD 1.000 Punktów Życia 5% Silny Przeciwko Ludziom (~Bonusy Stałe~) 250.000.000 Yang 250.000.000 PD 1.000 Punktów Życia 5% Silny Przeciwko Wojownik 5% Silny Przeciwko Ninja 5% Silny Przeciwko Sura 5% Silny Przeciwko Szaman (~Bonusy Stałe~) 500.000.000 Yang 500.000.000 PD 2.000 Punktów Życia 10% Odporność na Wojowników 10% Odporność na Ninje 10% Odporność na Sury 10% Odporność na Szamanów (~Bonusy Stałe~) 750.000.000 Yang Badania Yin-Hoa: Metinolog - Zaprosi Was do siebie 10 razy. Każda misja polega na odnalezieniu i zniszczeniu odpowiedniego Kamienia Metin. Przy każdej misji, otrzymacie informację jakie metiny niszczyć i gdzie je znaleźć. [UWAGA] - Zaliczy tylko te metiny, nad którymi widnieje wizerunek Metinologa! Za każde pomyślnie ukończone polowanie zostaniecie wynagrodzeni. 10% Szybkość Ruchu (~Bonus Stały~) 1.000.000 Yang 20.000 PD 10% Szybkość Ataku (~Bonus Stały~) 5.000.000 Yang 1.000.000 PD 10% Szybkość Zaklęcia (~Bonus Stały~) 15.000.000 Yang 7.500.000 PD 10% Szansa na Spowolnienie 10% Szansa na Omdlenie (~Bonusy Stałe~) 25.000.000 Yang 75.000.000 PD 10% Regeneracja PŻ 10% Absorbcja PŻ (~Bonusy Stałe~) 100.000.000 Yang 125.000.000 PD 10% Szansa na Odbicie 10% Szansa na Otrucie (~Bonusy Stałe~) 150.000.000 Yang 175.000.000 PD 10% Szansa na Przeszywke 10% Szansa na Krytyka (~Bonusy Stałe~) 200.000.000 Yang 225.000.000 PD 5.000 Punktów Życia 25 Punktów Wartości Ataku (~Bonusy Stałe~) 250.000.000 Yang 350.000.000 PD 10% Obrażenia Umiejętności 10% Średnie Obrażenia (~Bonusy Stałe~) 500.000.000 Yang Pomoc z minerałami: Górnik - Zaprosi Was do siebie 8 razy. Każda misja polega na wyprawie do kopalni i wykopaniu odpowiedniej ilości rud. Przy każdej misji, otrzymacie informację na jakie rudy jest zapotrzebowanie. Za każdą wykonaną misję zostaniecie wynagrodzeni. +5 Pkt. Górnictwa (~Umiejętność Stała~) 5.000.000 Yang 150.000 PD +5 Pkt. Górnictwa (~Umiejętność Stała~) 50.000.000 Yang 25.000.000 PD +5 Pkt. Górnictwa (~Umiejętność Stała~) 100.000.000 Yang 100.000.000 PD Kilof Poz. [II] 150.000.000 Yang 200.000.000 PD +5 Pkt. Górnictwa (~Umiejętność Stała~) 200.000.000 Yang 250.000.000 PD +5 Pkt. Górnictwa (~Umiejętność Stała~) 250.000.000 Yang 300.000.000 PD +5 Pkt. Górnictwa (~Umiejętność Stała~) 500.000.000 Yang 500.000.000 PD Kilof Poz. [I] +10 Pkt. Górnictwa <P> (~Umiejętność Stała~) 1.000.000.000 Yang Nauki Rybaka: Rybak - Zaprosi Was do siebie 3 razy. Każda misja polega na dostarczeniu odpowiedniej ilości wskazanych przedmiotów. Przy każdej misji, otrzymacie informację jakie przedmioty dostarczyć i jak je zdobyć. Za każdą wykonaną misję zostaniecie wynagrodzeni. 5 Punktów Inteligencji (~Bonus Stały~) 25.000.000 Yang 5.000.000 PD 5 Punktów Zręczności (~Bonus Stały~) 50.000.000 Yang 10.000.000 PD 5 Punktów Witalności 5 Punktów Siły (~Bonusy Stałe~) 100.000.000 Yang 20.000.000 PD Runy Starożytnego Feniksa - Można powiedzieć, że są jakby zamiennikiem klasycznej alchemii, tyle, że w bardzo okrojonej, uproszczonej i nieco zmodyfikowanej wersji. Swoją przygodę z tym systemem, rozpoczniecie dopiero po osiągnięciu 100 poziomu swojej postaci. Runy, tak samo jak inne itemy posiadają 3 poziomy. Z Runami, ''bawicie'' się raz i macie je na stałe. Aby w ogóle zacząć wytwarzać Runy, będziecie musieli wykonać misję od Mędrca. Wygląd, wytwarzanie run itd. przedstawiamy na screenshot'ach poniżej. Na serwerze, dostępnych jest 6 Run Starożytnego Feniksa. Po zdobyciu Run, bonusy w nich zawarte, zostają z Wami na zawsze (brak czasowych). W spoilerze przedstawione zostały bonusy poszczególnych Run na Poziomie [I]. W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy Run Starożytnego Feniksa na Poziomie [I]. Spoiler Jak wspomnieliśmy wyżej, aby rozpocząć swoją przygodę z Runami Starożytnego Feniksa najpierw trzeba wykonać jedną misję, którą otrzymacie na 100lvl'u, od Mędrca Ju-Yahi. Misja: Mędrzec wybiera się na wyprawę do Pustyni Anubis. Pomóż mu się przygotować do wyprawy. Dostarcz dla niego: Przepustka - Mapa - Kompas - Notatnik - Kufer - Klucz. W zamian za pomoc, otrzymacie Magiczne Pieczęci, które są niezbędne do wytworzenia Run Starożytnego Feniksa. Otrzymacie je tylko i wyłącznie wykonując misję od Mędrca Ju-Yahi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesiek Opublikowano 4 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca System Energii - Po aktywacji systemu za pomocą Kryształu Energii, podnosi on bonusy uzbrojenia o 5% lub 10%, na 1 godzinę gry. Czas bonusów jest liczony tylko w momencie kiedy Wasza postać jest zalogowana do gry. Pozostały czas trwania bonusów wskazuje Pasek Energii, który znajduje się w lewym dolnym rogu (nad obracającą się monetą). Szczegółowe przedstawienie systemu na screenshot'ach poniżej. Z Systemu Energii można korzystać dopiero wtedy kiedy Wasza postać osiągnie 55 Poziom. Poniżej przedstawiamy wygląd Paska Energii, i to jak on wygląda bez aktywowanego Kryształu Energii, kiedy jest naładowany w 100% oraz kiedy energia spada i czas się kończy tj. kiedy zostało go mniej niż 15%. Kryształ Energii aktywuje się prawym przyciskiem myszki. Po aktywacji Kryształu Energii, Pasek Energii napełni się, i zaświeci na niebiesko. Skąd wziąć Kryształ Energii? - Wystarczy, że dostarczycie Alechemikowi 25 sztuk Odłamków Energii, w zamian za 2.500.000 Yang przetopi je na jeden Kryształ Energii. W zależności od Waszego szczęścia, otrzymacie kryształ, który wzmocni bonusy Waszego uzbrojenia o 5% lub 10%. Wartości nie łączą się! Można użyć 1 kryształ! Jak wspominaliśmy wyżej przy okazji opisu umiejętności, łowienie jest umiejętnością, która automatycznie jest przypisana do każdej postaci. Umiejętność pozwala na swobodne korzystanie z wędki i łowienie ryb. Na naszym serwerze, łowienie ryb jest dość opłacalne ponieważ z każdej świeżo złowionej i zabitej ryby można wytworzyć Zupę, która wzmocni Waszą postać bonusami. Niżej prezentujemy szczegółowy opis lekko zmodyfikowanego systemu łowienia! Na serwerze łowić można tylko i wyłącznie w wyznaczonym do tego miejscu, jest to Jaskinia Dong - Gul. Do jaskini możecie dostać się u Rybaka, którego znajdziecie w każdym Pierwszym Mieście (M1), aby zostać przeteleportowanym musicie mieć z sobą jeden Haczyk. Niżej przedstawiamy wygląd Jaskini Dong -Gul. Na serwerze dostępne są dla Was dwie wędki, których wygląd został zmieniony. Drewniana Wędka - Jest odpowiednikiem klasycznej wędki +20, możecie ją kupić u Rybaka za 2.500.000 Yang. Wędka Węglowa - Zwiększa szansę na zdobycie rzadkiej ryby o 35%, możecie ją wytworzyć u rybaka. Więcej informacji na screenshot'ach niżej: System łowienia został lekko zmodyfikowany, polega on na tym, że gdy znajdujecie się w jaskini Dong - Gul, nad wodą, wystarczy że założycie wędkę, umieście przynętę na haczyku, a następnie wciskacie spację żeby zarzucić wędkę. Czekacie aż nad głową pojawi się charakterystyczna ''chmurka'', która sygnalizuje, że w pobliżu Waszego haczyka ''kręci'' się jakaś ryba. W tej samej chwili na czacie, wyświetli się informacja ile razy macie wcisnąć klawisz spacji, na klawiaturze (od 1 do 6 razy). Poniżej na screenshot'ach prezentujemy wygląd Ryb / Martwych Ryb / Zup (proces wytwarzania Zup zaprezentujemy w dalszej części prezentacji). Na serwerze znajdziecie 20 ryb z których można wytworzyć zupy, które wzmocnią Wasze postacie bonusami i Złotą Rybkę = 1.000.000.000 Yang. Aby wytworzyć Zupę z bonusem wystarczy, że odszukacie Octavio, w każdym Pierwszym Mieście (M1) i każdej Wiosce (M2) i upuścicie na niego dowolną Martwą Rybę. Bonusy z ryb łączą się, a czas ich trwania, to 15 minut! W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy Zup. Spoiler Na wstępie omawiania wszystkiego co związane z łowieniem ryb wspominaliśmy, że jest to opłacalne, ze względu na Zupy, które wzmocnią Waszą postać bonusami, ale nie wspomnieliśmy o tym, że z złowionych ryb możecie wydropić Małż, a z kolei z niego: Kawałek Kamienia - Białą Perłę - Niebieską Perłę - Krwawą Perłę, a w zamian za te przedmioty otrzymacie odpowiednią ilość Smoczych Monet! W spoilerze, krótkie wideo przedstawiające wygląd mapy i działanie systemu łowienia. Spoiler Górnictwo, to umiejętność pozwalająca na posługiwanie się kilofem. Umiejętność tą można rozwinąć do poziomu P. Jeśli do tej pory uważnie przeglądaliście prezentację to już wiecie, że rozwiniecie ją maksymalnie, wykonując wszystkie misje, które otrzymacie od Górnika. Górnictwo, to jednak nie tylko umiejętność, wiąże się z tym wiele innych rzeczy takich jak Żyły, Rudy, ''Przetopy'', które to tutaj wszystkie dokładnie opiszemy. Praktycznie wszystko co związane jest z górnictwem znajdziecie w Kopalni. Do kopalni możecie dostać się u Górnika, którego znajdziecie w każdym Pierwszym Mieście (M1), aby zostać przeteleportowanym do Kopalni musicie mieć przy sobie 5x Drewno dla Górnika. Niżej przedstawiamy wygląd Kopalni. Wygląd klasycznego kilofa został zmieniony. Tak jak w przypadku wszystkich itemów znajdujących się w systemie ulepszania, tutaj również mamy trzy poziomy Kilofa [III] (+3) - [II] (+6) - [I] (+9). Kilofa nie można ulepszać. Kilof na Poziomie [III] otrzymacie w momencie kiedy odbierzecie misję od Górnika na poziom 80. Kilof na Poziomie [II] po ukończeniu misji na poziom 120. Kilof na Poziomie [I] po ukończeniu ostatniej misji na poziom 225. W kopalni znajdziecie tylko i wyłącznie 7 nowych Żył do wydobycia Rud. Kopanie Rud jest niezbędne, żeby wykonać wszystkie misje od Górnika oraz do wytworzenia Przetopów. Niżej prezentujemy wygląd nowych Żył. Wydobytą w kopalni Rudę możecie uszlachetnić w Okienku Uszlachetnienia u Alchemika, znajdziecie go w każdym Pierwszym Mieście (M1). Żeby wytworzyć w ten sposób Przetop musicie mieć przy sobie 100 sztuk danej Rudy oraz odpowiadający jej Kamień Węgielny. Kamienie Węgielne możecie wydropić z praktycznie każdego Metina i Bossa na serwerze. Dodatkowo za wytworzenie każdego jednego Przetopu, trzeba zapłacić 5.000.000 Yang. Nazwy Przetopów są takie same jak nazwy wyżej zaprezentowanych Żył. Poniżej na screenshot'ach prezentujemy wygląd Przetopów Rud, Kamieni Węgielnych, wytwarzanie. Po uszlachetnieniu wykopanej przez Was Rudy i zdobyciu przetopów, możliwe jest poprawienie właściwości elementów biżuterii takich jak: Bransolety - Kolczyki - Naszyjniki. Aby wzmocnić biżuterię musicie najpierw odblokować jej sloty i do tego potrzebować będziecie Diamentu. Diament możecie wydropić z każdego Metina znajdującego się na serwerze, z wyjątkiem tych znajdujących się na dungeonach. Maksymalna liczba slotów wynosi 3 dla każdego przedmiotu. Po utworzeniu slotów możliwe jest wstawienie Przetopów, do przedmiotów wykonanych z tego samego materiału. Proces wkładania Przetopów może się nie udać. Łączny czas trwania całego kompletu Przetopów wynosi 42 godziny. Jeśli chodzi o system pasów, to nie jest on bezpośrednio powiązany z górnictwem ale w podobny sposób co wyżej możecie wzmocnić bonusy wszystkich swoich pasów. Dodawanie slotów na przetopy odbywa się tak samo jak w przypadku biżuterii czyli za pomocą Diamentu. Jedyna różnica jest taka, że wzmocnienie Pasów odbywa się za pomocą jednego ''Przetopu'' - Kamień Czerw. Płomienia (pasuje on do każdego pasa). Kamień ten możecie wydropić z niektórych Metinów, z wyjątkiem tych na dungeonach. W spoilerze, krótkie wideo przedstawiające zmiany dotyczące górnictwa. Spoiler Ślub & Małżeństwo - Jest to trochę zapomniana i często na serwerach pomijana opcja, generalnie korzyści wynikających z małżeństwa nie było. Postanowiliśmy, że odświeżymy lekko graficznie wszystko co związane z ślubem i małżeństwem, a dodatkowo wprowadziliśmy całkiem nową Biżuterię Małżeńską. Niżej prezentujemy wszystkie zmiany, dotyczące małżeństwa. Ślub mogą zawrzeć dwie postacie (odmiennej płci). Związek można zawrzeć u Starszej Pani, którą znajdziecie w każdym Pierwszym Mieście (M1) i każdej Wiosce (M2). Żeby wziąć ślub trzeba spełnić pewne wymagania: Poziomy postaci które chcą zawrzeć związek małżeński muszą mieć minimum 75lvl. Różnica poziomów postaci nie może być większa nić 15lvl'i. Obie postacie muszą mieć przy sobie Pierścionek Zaręczynowy (drop - metiny & bossy). Jedna z postaci musi zapłacić Starszej Pani 100.000.000 Yang. Obie postacie muszą być odpowiednio ubrane (Domokrążca). Jeśli spełniacie wszystkie te warunki, to zostaniecie przeteleportowani na Wyspę Miłości. Na screenshot'ach niżej prezentujemy wygląd wszystkich zmian. Po ślubie, zawartym u Starszej Pani, rozpoczyna się Wasza przygoda w związku małżeńskim. Zawarcie małżeństwa uprawnia Was do używania Biżuterii Małżeńskiej. Przygotowaliśmy dwa sety biżuterii: Harmonii oraz Miłości. Na set składają się: Kolczyki - Naszyjnik - Bransoleta. Należy jednak pamiętać, że jednocześnie można założyć dwa itemy. Biżuterie małżeństwa zdobędziecie głównie z Bossów. Niżej prezentujemy wygląd biżuterii, a w spoilerze bonusy które dadzą postaci. W spoilerze, screenshot'y przedstawiające bonusy Biżuterii Małżeństwa. Spoiler Jeśli chodzi o Gildię, to nie wprowadzaliśmy tutaj większych zmian. Wszystko zostaje raczej klasycznie. W celu założenia gildii należy udać się do Strażnika Wsi którego znajdziecie w każdym Pierwszym Mieście (M1). Warunkiem założenia gildii jest 75lvl postaci i posiadanie 50.000.000 Yang. Standardowo można wybrać 1 z 3 typów wojny: Pole (Wojna odbędzie się na umówionym CH) - Arena (Wojna odbędzie się na specjalnej mapie, na którą zostaniecie przeniesieni) - Flagi. (Wojna odbędzie się na specjalnej mapie, na którą zostaniecie przeniesieni). Aby wejść na wojnę, trzeba kliknąć w Pozwolenie na Wojnę (Okno Questów -> Misje Poboczne). Niżej prezentujemy zmieniony wygląd map. Kostium & Wizerunek Broni (Nakładka) - Elementy ekwipunku pozwalające na zmianę wyglądu Waszych postaci oraz ich wzmocnienie ponieważ itemy te posiadają dodatkowe bonusy. Rozróżniamy dwa typy bonusów - Bonusy PvP oraz Bonusy PvM. Na naszym serwerze znajdziecie aż 55 dopasowanych setów kostiumów, w wersji PvP i PvM. Kostiumy i nakładki możecie zdobyć z specjalnych skrzyń, które to wydropicie z niektórych Bossów. Wprowadzona została również możliwość ukrywania założonych aktualnie kostiumów, nakładek oraz fryzur. Więcej informacji dotyczących kostiumów oraz ich wygląd przedstawiamy poniżej! Jak wspomnieliśmy wyżej, wprowadzona została możliwość ukrywania założonych kostiumów, wizerunków broni (nakładek) oraz fryzur. Można to zrobić w oknie kostiumów, do którego przycisk znajdziecie w oknie ekwipunku, wygląda to tak: Na naszym serwerze znajdziecie 55 fryzur dla kobiety i mężczyzny. Fryzury do zdobycia z specjalnych skrzyń, które wydropicie z Bossów i niektórych Metinów. Tak jak w przypadku kostiumów, rozróżniamy tutaj dwa typy bonusów - PvP & PvM. Tak samo jak w przypadku kostiumów i nakładek na broń, założone fryzury można ukrywać w ten sam sposób. Niżej prezentujemy bonusy fryzur oraz ich wygląd na przykładzie mężczyzny i kobiety! Na naszym serwerze znajdziecie aż 250+ wierzchowców. Wierzchowce jak wyżej, do zdobycia z specjalnych skrzyń, które wydropicie z Bossów i niektórych Metinów. W przypadku wierzchowców, to posiadają one bonusy tylko do PvM. Niżej przedstawiamy bonusy i wygląd niektórych wierzchowców! Jeśli chodzi o zwierzaki, to tutaj również będziecie mieli spory wybór ponieważ ich też jest ponad 250. Jak wspominaliśmy na początku tej prezentacji, to chodziło nam o to żeby serwer był prosty, bez zbędnych systemów... i tutaj również zdecydowaliśmy się nie dodawać rozbudowanego systemu zwierzaków. Sprawa jest prosta, kupujecie lub dropicie zwierzaka, przywołujecie i macie bonusy. I tutaj jak w przypadku innych rzeczy, zwierzaku do zdobycia z specjalnych skrzyń, a skrzynie możliwe do wydropienia z Bossów i niektórych metinów. Niżej przedstawiamy bonusy oraz wygląd niektórych zwierzaków jakie będą u nas dostępne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czesiek Opublikowano 4 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca Prezentacja ukończona w 90%.... CDN Przewiń do góry - Miłego przeglądania! Strona Główna https://merior.pl Reflink https://merior.pl/account Discord https://discord.com/invite/y7APkeRz Fanpage https://www.facebook.com/MeriorMT2 Grupa https://www.facebook.com/groups/dywany.dropy.mt2 Losowanie Smoczych Monet https://www.facebook.com/photo?fbid=819958593481542&set=a.459267596217312 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
71. Opublikowano 9 Marca Udostępnij Opublikowano 9 Marca Petarda, zagramy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się